Hopp til hovedinnhold
Jeg opplevde kurset som svært relevant, strukturert, informativt og oppdatert. Jeg møtte opp med et minimum av kompetanse på området digital marketing, men etter den ene intensive uken fikk jeg en "flying start" inn i et fagområde, og masse nyslått kompetanse, terminologi og inspirasjon med i bagasjen videre. Kristin Guttormsen God gjennomgang av kurset! Jeg har vært på flere kurs med Qross og jeg er like fornøyd hver gang :-) Julie Storm, Senzie AS Jeg var veldig fornøyd med kurset. Vi var kun fem deltagere og fikk dermed veldig god oppfølging av kursleder Hans Aamodt. Helena Myklestu, Markeds- og utstillingskoordinator, Bærum Kulturhus Hvis man trenger en rask og god innføring i MailChimp og det å sende ut nyhetsbrev, er dette kurset perfekt. Kursleder Hans er kunnskapsrik og flink til å få med det viktigste, gir gode råd og konstruktive tilbakemeldinger. Anbefales!:-) Martine Thoresen Mælum, Superprint AS / EgetDesign.no Meget strukturert og ryddig kurs fra start til sendt nyhetsbrev. Alle eventualiteter ble belyst klart og tydelig, likeså alle spørsmål som kom fortløpende. Anbefales på det sterkeste for alle som vurderer nyhetsbrev - og det bør alle! Ørnulf Berthinussen, K. Nordahls Trykkeri AS Veldig fornøyd! Dyktig kursholder, avpasset tempo/innhold/vinkling fint etter deltakernes behov! Kommer gjerne tilbake :-) Reidunn Mulehamn, Hafslund ASA Veldig bra kurs. Dyktig instruktør. Patricia Merlen Fint nivå på kurset, og veldig positivt at det oppfordres til diskusjon og innspill. Lettere å lære gjennom praktiske grep og samtale - veldig positivt! Tiril Beatrix Uglum, Catch Media AS Veldig bra og kunnskapsrik kursholder. Var heldig å være eneste påmeldt, så dette fikk jeg masse utbytte av :-) Amy Steemers, Akershusgruppen salg & booking Motiverende og bra kurs! Baard Tosterud, Wenaas Workwear AS

Digital markedsføring

Velg mellom 58 forskjellige kurs nedenfor

Se alle kursene

Digital synlighet

Digital markedsføring er en essensiell del av dagens forretningsverden, hvor bedrifter bruker digitale kanaler for å nå og engasjere sitt publikum. Denne formen for markedsføring omfatter et bredt spekter av teknikker og strategier, inkludert søkemotoroptimalisering (SEO), innholdsmarkedsføring, sosiale medier, e-postmarkedsføring og betalt annonsering. Gjennom digital markedsføring kan bedrifter bygge sterke relasjoner med kunder, øke synligheten og drive vekst på en kostnadseffektiv måte.

Dagsaktuelle kurs innen verktøy og strategier

Våre kurs i digital markedsføring gir deg en omfattende introduksjon til de verktøyene og strategiene som brukes i bransjen. Deltakerne lærer hvordan man utvikler og implementerer effektive markedsføringskampanjer som kan nå et bredt publikum og skape målbare resultater. Kursene dekker emner som analyse av markedsdata, målgruppeidentifikasjon, innholdsstrategi og bruk av ulike digitale plattformer for maksimal effekt.

Mulighetene er mange, hvilke verktøy og kanaler passer for din bedrift?

Gjennom en blanding av teori og praktiske øvelser får du som deltaker innsikt i hvordan du kan lykkes med digital markedsføring gjennom en rekke ulike løsninger og verktøy. Blant våre kurs finner Google-verktøy som Google Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager og Looker Studio, sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og Tiktok, e-postmarkedsføring med MailChimp, digital strategi, søkemotoroptimalisering (SEO), kunstig intelligens, innholdsproduksjon m.m.

Velg blant de mange 1-dags kursene, eller sjekk ut våre ukeskurs og kurspakker.

Din handlekurv

Din handlekurv er tom.

Se vår kursvelger for å finne ditt neste kurs

Trenger du hjelp? Kontakt oss via chatten nederst på siden