Microsoft Ads kurs
Det finnes andre søkemotorer enn Google... Nå ut til dine kunder på Bing og andre Microsoft-plattformer.
Få en grundig introduksjon til hvordan du kan komme i gang med Microsoft Ads og nå ut til dine kunder på Bing og andre Microsoft-plattformer!
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Klasserom eller online / digitalt: |
Velg mellom å delta i klasserom eller online/digitalt. Qross Kurssenter AS, Østensjøveien 36, 0667 Oslo Online/digitalt. |
Inkludert: | Lunsj, kursbevis og diplom. Merk: Lunsj er kun inkludert når du deltar i klasserom |
Pris: | kr 6 750,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Du må ha PC eller Mac, samt login til din Microsoft Ads-konto. Vil du delta i klasserom? Vil du delta online? |
Dato: | Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? | |
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
- Introduksjon til Microsoft Ads, oversikt over plattformen og forskjeller mellom Microsoft Ads og Google Ads.
- Kontooppsett og grensesnitt.
- Nøkkelord og målretting.
- Annonseformater og oppsett.
- Budgivning og kostnadskontroll.
- Sporing og analyse.
- Annonseringsnettverk.
- Optimalisering av kampanjer.
- Annonseverktøy og ressurser.
Hvorfor velge dette kurset?
- Du ønsker å utnytte mulighetene for annonsering på Bing og andre Microsoft-plattformer, istedenfor å kun fokusere på Google.
- Google Ads, annonsering på Google og i Google sitt nettverk er noe "alle" gjør og konkurransen er tøff. Når vi snakker om søk snakker vi som regel om "å google". Men, det finnes jo andre søkemotorer, og selv om Google fortsatt er dominerende så er kanskje tiden inne for å fokusere også på Bing?
Andre aktuelle kurs:
- Google Tag Manager kurs: effektiviser all digital markedsføring
- Kurs i digitale kanalvalg
- Google Ads kurs for deg som bruker byrå
- SEO for innholdsprodusenter og nettredaktører
- Google Ads kurs: slik lykkes du med Google Søk
- Ukeskurs i Google Ads, Analytics 4, Tag Manager og SEO
- Ukeskurs i digital markedsføring
- Kurs i digital strategi
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Microsoft Ads kurs
Alle felter må fylles ut.
Klasserom eller online/digitalt
Du velger selv om du ønsker å delta på dette kurset i våre kurslokaler i Oslo, eller om du ønsker å delta online/digitalt.
Deltar du online/digitalt har du samme tilgang på instruktør, du deltar i de samme diskusjonene, kan stille spørsmål osv. som om du deltar i klasserom.
Hvem passer kurset for?
Kurset retter seg mot deg som ønsker å komme i gang med annonsering med Microsoft Ads for å nå ut til kunder på Bing og via andre Microsoft-plattformer. Kanskje bruker du allerede Google Ads, men ønsker å utnytte potensialet på Bing også?
Forkunnskaper
Du trenger ikke å ha noen kunnskap om Microsoft Ads fra før, men det er en fordel om du har tilgang til din egen Microsoft Ads konto. Du kan opprette en konto på ads.microsoft.com.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.