Kurs i TikTok - den nyeste og raskest voksende sosiale medieplattformen. TikTok har raskt blitt en kraftig arena for å nå ut til publikum på en unik måte. Uavhengig av om du er helt ny på plattformen eller allerede har litt erfaring, er dette kurset designet for å hjelpe deg å mestre både organisk bruk og betalt annonsering på TikTok.
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Klasserom eller online / digitalt: |
Velg mellom å delta i klasserom eller online/digitalt. Qross Kurssenter AS, Østensjøveien 36, 0667 Oslo Online/digitalt. |
Inkludert: | Lunsj, kursdokumentasjon, kursbevis og diplom. Merk: Lunsj er kun inkludert når du deltar i klasserom |
Pris: | kr 6 450,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Du må ha PC eller Mac, samt smarttelefon med TikTok installert. Vil du delta i klasserom? Vil du delta online? |
Dato: |
Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? | |
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
Vi vil utforske TikToks unike dynamikk og hvordan du kan engasjere publikum på en måte som skiller seg fra andre sosiale medier. Vi vil også dykke ned i TikTok Ads Manager og lære deg hvordan du kan planlegge og lansere vellykkede annonsekampanjer som når akkurat riktig målgruppe, samt gå gjennom det unike ved TikTok sin Ads Manager. Dette kurset gir deg den innsikten du trenger for å navigere TikTok-universet. Enten du vil skape kreativt innhold, bygge en sterk følgerskare, eller utforske annonseringens muligheter, er dette kurset starten på din TikTok-reise.
- Introduksjon til TikTok .
- Grunnleggende om TikTok.
- Organisk bruk av TikTok.
- TikTok Ads Manager og annonsering.
- Kreative annonseformater og kampanjer (inkludert hva skiller annonsering på TikTok fra andre plattformer).
- Resultatmåling og optimalisering.
- Suksessoppskrift og fremtidige trender.
- Skaperverktøy - analyser og skaperportal.
- Oppsummering og ressurser.
Hvorfor velge dette kurset?
- Mestre både organisk bruk og betalt annonsering på TikTok.
- Antall norske brukere på TikTok har passert 1,2 millioner. Det gjør kanalen mer og mer aktuell for å nå ut med kommersielle budskap.
- Norske profiler på TikTok har milliarder av videovisninger.
- Trinnvis veiledning om hvordan du lager kampanjer med høy konvertering på TikTok for å øke potensielle kunder, salg og fortjeneste.
Andre aktuelle kurs:
- Kurs i Klaviyo - e-postmarkedsføring / nyhetsbrev
- Kurs i synlighet på Facebook og Instagram: strategier for organisk vekst og effektiv annonsering
- Kurspakke i SEM (Search Engine Marketing)
- Google Ads kurs for deg som bruker byrå
- Kurs i innholdsproduksjon til sosiale medier
- Kurs: markedsføring i SoMe - lag bedre innhold, raskt og effektivt
- Snapchat kurs
- Digital strategi for ledere
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
TikTok kurs
Alle felter må fylles ut.
Klasserom eller online/digitalt
Du velger selv om du ønsker å delta på dette kurset i våre kurslokaler i Oslo, eller om du ønsker å delta online/digitalt.
Deltar du online/digitalt har du samme tilgang på instruktør, du deltar i de samme diskusjonene, kan stille spørsmål osv. som om du deltar i klasserom.
Hvem passer kurset for?
TikTok-kurset er for alle som ønsker å lære om TikTok for business. Det passer for både nybegynnere og erfarne som er klare for å jobbe med TikTok Marketing. Dette kurset er for deg som er kjent med sosiale medier som markedsføringskanal, men som gjerne ønsker å oppdateres på det nyeste.
Forkunnskaper
Det er en fordel å ha kjennskap til markedsføring og merkevarebygging generelt.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.