Digital strategi for ledere
Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler.

Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier. Markedet er i konstant forandring, og det blir stadig viktigere å ha en solid digital strategi. Dagens markedsførere må stadig revidere og justere sine markedstilbud på grunn av endring i kundenes behov og konkurransen i markedet.
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Digitalt/online: |
Slik fungerer det
Dette kurset følger du fra hjemmekontor eller arbeidsplass, fra din egen PC eller Mac.
Instruktørledet kurs som gjennomføres på en fast dato, via internett, i sanntid. Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan bruke programvaren. Les mer om hvordan onlinekurs foregår. |
Inkludert: | Kursdokumentasjon, kursbevis og diplom. |
Pris: | kr 6 950,- |
Early bird: | kr 6 450,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Kurset følger du fra din egen PC eller Mac, fra hjemmekontor eller arbeidsplass (eller der du måtte ønske). Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan delta aktivt. Du må ha PC eller Mac. Ingen spesiell programvare kreves forhåndsinstallert. |
Dato: |
Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? |
|
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
- Oversikt over det digitale bildet.
- Viktige verktøy for å lykkes digitalt.
- Mål, strategi og planlegging.
- Strategisk bruk av sosiale medier.
- Målgrupper og segmentering.
- Annonseplattformer.
- Analyse og innsikt.
Hvorfor velge dette kurset?
- Økt konkurranse, dynamiske omgivelser, og et stadig økende krav om kostnadseffektivitet krever da også en tilsvarende økt strategisk forståelse digitalt.
- Med en forståelse for digitale plattformer og nye måter å nå markedet på vil du være svært ettertraktet.
- Digital strategi og markedsføring er avgjørende i en tid der kundene vil klare mer og mer av kundereisen selv.
Andre aktuelle kurs:
- MailChimp kurs - e-postmarkedsføring / nyhetsbrev
- Kurs i digital strategi
- Google Tag Manager kurs: effektiviser all digital markedsføring
- LinkedIn kurs
- Kurs: synlighet i Google søk - organisk og betalt
- Kurspakke i sosiale medier
- Kurs i innholdsproduksjon til sosiale medier
- Google Ads kurs for deg som bruker byrå
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Digital strategi for ledere
Alle felter må fylles ut.
Delta online/digitalt
Dette kurset kan du følge hjemmefra eller fra din arbeidsplass, på din egen PC. Kursene ledes av instruktør og foregår live / i sanntid på en fast dato, via internett. Hvordan foregår onlinekurs?
Vi tilbyr også klasseromskurs i våre kurslokaler i Oslo.
Hvem passer kurset for?
Dette kurset passer for deg som planlegger, eller sikter mot å planlegge dagens og fremtidens digitale markedsstrategi, og som har behov for en mer helhetlig forståelse.
Forkunnskaper
Du må ikke ha noe kunnskap om digital strategi fra før. Det er en fordel å vite litt om Google, Google Analytics, sosiale medier og andre digitale plattformer fra før, men ikke et krav.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.