Kurs i digital strategi
Hvordan lykkes digitalt og gjøre de beste beslutningene på vegne av ditt selskap?

Det er ikke lenger et spørsmål om du er til stede eller ikke på digitale flater, men hvor synlig du er. Å legge en god digital strategi, analysere viktige digitale data og vite hvor du ønsker å investere tid og penger er sentralt for å lykkes i en digital hverdag.
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Digitalt/online: |
Slik fungerer det
Dette kurset følger du fra hjemmekontor eller arbeidsplass, fra din egen PC eller Mac.
Instruktørledet kurs som gjennomføres på en fast dato, via internett, i sanntid. Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan bruke programvaren. Les mer om hvordan onlinekurs foregår. |
Inkludert: | Kursdokumentasjon, kursbevis og diplom. |
Pris: | kr 6 950,- |
Early bird: | kr 6 450,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Kurset følger du fra din egen PC eller Mac, fra hjemmekontor eller arbeidsplass (eller der du måtte ønske). Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan delta aktivt. Du må ha PC eller Mac. Ingen spesiell programvare kreves forhåndsinstallert. |
Dato: |
Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? |
|
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
- Oversikt over det digitale bildet
- Viktige verktøy for å lykkes digitalt
- Kartlegging av brukerne på digitale flater
- Introduksjon til samling av data
- Bruk av analyseverktøy
- Bruk av annonseplattformer
- Slik måler du verdien av hver trafikkilde
- Slik tar du selskapet fra A-Å
Hvorfor velge dette kurset?
- Legg et godt grunnlag for suksess og få tips til hvor du bør bruke tiden din.
- Du lærer hvilke kanaler som passer for din bedrift og du får innsikt i hvordan du samler data og bruker dataen du har tilgjengelig.
- Du får vite hvor din bedrift bør putte pengene sine, lære hvordan du måler og rapporterer på resultater og lære strategier for å få selskapet ditt til å vokse.
- På dette kurset vil du lære hvordan du legger en god digital strategi for å lykkes digitalt og gjøre de beste beslutningene på vegne av ditt selskap.
Andre aktuelle kurs:
- Markedsføring i sosiale medier
- Nettkurs i markedsføring for enkeltpersonforetak
- Kurspakke - Google Analytics 4 og Google Tag Manager
- Snapchat kurs
- Kurspakke i sosiale medier
- Kurs i hvordan skape engasjement på sosiale medier
- Kurs: synlighet i Google søk - organisk og betalt
- MailChimp kurs - e-postmarkedsføring / nyhetsbrev
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Kurs i digital strategi
Alle felter må fylles ut.
Delta online/digitalt
Dette kurset kan du følge hjemmefra eller fra din arbeidsplass, på din egen PC. Kursene ledes av instruktør og foregår live / i sanntid på en fast dato, via internett. Hvordan foregår onlinekurs?
Vi tilbyr også klasseromskurs i våre kurslokaler i Oslo.
Hvem passer kurset for?
Kurset passer for alle som ønsker å lykkes digitalt. Kurset er tilpasset for både små og store selskaper, slik at alle vil få nyttig kunnskap og verktøy de kan ta med seg videre.
Forkunnskaper
Du må ikke ha noe kunnskap om digital strategi fra før. Det er en fordel å vite litt om Google, Google Analytics, sosiale medier og andre digitale plattformer fra før, men ikke et krav.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.
Tillitsvekkende, kunnskapsrik og serviceinnstilt kursholder....
Trude Larstad, Nexans Norway