Kurspakke i Facebook, Instagram og LinkedIn
En praktisk tilnærming til Facebook og Instagram-annonsering - skap suksess med dine egne kampanjer. LinkedIn med fokus på bedriftssider og annonsering.

I denne kurspakken kombinerer vi kurs i Facebook, Instagram og LinkedIn for deg som ønsker å utnytte disse plattformene i din markedsføring.
Kursdetaljer
Varighet: | 2 dager Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Hybrid: |
Velg mellom å delta i klasserom eller online/digitalt. Qross Kurssenter AS, Østensjøveien 36, 0667 Oslo Online/digitalt. |
Inkludert: | Lunsj, kursdokumentasjon, kursbevis og diplom. Merk: Lunsj er kun inkludert når du deltar i klasserom |
Pris: | kr 12 900,- |
Early bird: |
Fra kr 11 352,-
Avhenger av hvilke datoer du velger for det enkelte kurs i bestillingsskjemaet. |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Du må ha PC eller Mac. Du må ha tilgang til din Facebook-konto og bedriftside på Facebook, samt Instagram-konto som skal benyttes (hvis du har), samt login til din LinkedIn-konto og tilgang til bedriftens LInkedIn-side (hvis du har) Vil du delta i klasserom? Vil du delta online? |
Dato: | Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
Kurs i Facebook- og Instagram-annonsering: slik lykkes du
Facebook hadde i 2018 over 3 360 000 millioner norske brukere og var det første nettstedet i verden som bikket 1 milliard sidevisninger på en måned. Plattformen er blitt en av de største nettstedene for video og treffer brukere på tvers av alle enheter. Dette er en flott annonseringsmulighet for bedrifter, som kan nå ut til sine kunder i den settingen og formatet de selv ønsker.
- Basic gjennomgang av Facebook og Instagram-annonsering, og hvordan Facebook og Instagram passer inn i din markedsstrategi.
- Hvordan du tar Facebook fra et basic oppsett til en avansert og vellykket annonsekonto.
- Praktiske eksempler til hvordan Facebook og Instagram-annonsering fungerer.
- Praktisk gjennomgang av hvordan du setter opp et vellykket oppsett.
- Lage annonser som du lykkes med.
- Det du trenger å vite om optimalisering av oppsettet ditt.
- Hvordan treffe rett målgruppe med en relevant annonse.
- Finn målgrupper du ikke visste du hadde.
- Utforske Facebook-formater som passer din bedrift (bannere, video, lead-annonser, med mer).
- Veien videre og strategier for å oppnå suksess med Facebook og Instagram.
LinkedIn kurs
- Strategisk bruk av LinkedIn.
- Merkevare- og omdømmebygging.
- Målgrupper og segmentering.
- Rekruttering i sosiale medier.
- Tips til bedriftsprofilen.
- Kampanjeverktøy.
- Annonseformater.
- Leads generering.
- Sporing og Analyse.
Hvorfor velge denne kurspakken?
- Facebook er av de viktigste kanalene du kan være synlig på i en digital verden.
- Skal din bedrift lykkes i en digital hverdag, må du være på Facebook.
- I dette kurset vil du ikke bare få gjennomgang av viktig teori, men også en praktisk tilnærming du kan ta med deg for å skape suksess med dine egne kampanjer.
- Vi ser også på annonsering på Instagram, annonser som produseres i samme system som Facebook-annonser.
- Flere og flere benytter LinkedIn som en søkemotor når de leter etter informasjon om personer eller bedrifter og varer, samt varer og tjenester.
- Har du en LinkedIn-profil vil den alltid dukke opp i topp 3 i søkeresultatet når noen Googler navnet ditt - altså er det sannsynlig at din LinkedIn-profil er kunder, forretningsforbindelser og headhunteres første møte med deg.
- Få smarte tips og triks for å benytte LinkedIn som et verktøy i ditt daglige arbeid.
Andre aktuelle kurs:
- Kurs: Lag videoinnhold til SoMe med Adobe Express
- Kurspakke - Google Analytics 4 og Google Tag Manager
- Kurs i hvordan skape engasjement på sosiale medier
- Kurspakke i sosiale medier
- Kurspakke i Snapchat og TikTok
- Ukeskurs i digital markedsføring
- Verktøykasse for synlighet i sosiale medier
- Ukeskurs i Google Ads, Analytics 4, Tag Manager og SEO
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Kurspakke i Facebook, Instagram og LinkedIn
Obligatoriske felter er merket med stjerne
Hybridkurs
Du velger selv om du ønsker å delta på dette kurset i våre kurslokaler i Oslo, eller om du ønsker å delta online/digitalt.
Deltar du online/digitalt har du samme tilgang på instruktør, du deltar i de samme diskusjonene, kan stille spørsmål osv. som om du deltar i klasserom.
Hvem passer kurset for?
Kurset er for alle som ønsker å komme i gang og lære seg mer om annonsering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Det passer for deg som er ny for annonsering og for deg som har erfaring fra tidligere. Kurset er tilpasset for både små og store selskaper, slik at alle vil få nyttig kunnskap og verktøy de kan bruke videre i sin egen annonsering.
Forkunnskaper
Du må ikke ha noe kunnskap om Facebook fra før, men det er en fordel at du har tilgang på en Ads manager-konto. Du kan lage en ny konto på https://www.facebook.com/ads/manager/. Dersom du har flere annonsekontoer kan du lage en business manager! Du kan lage en business konto på https://business.facebook.com/. Du trenger ingen spesielle forkunnskaper om LinkedIn. Men, det er en fordel at du har en aktiv profil, eventuelt en bedriftsside og en annonsekonto.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.
Meget dyktig instruktør med glede for fagfeltet. Instruktør har stor kompetanse og er flink til å formidle....
Sebastian Davidsen, Orange Studio AS