Digital markedsføring: sporing, analyse og rapportering

Google Analytics, Facebook pixel, Google Tag Manager, Hotjar

Bestill kurset


Vet du hvordan nettsiden din fungerer? Hvordan kundene bruker siden din? Sporing av data, analyse og rapportering er en viktig del av hverdagen for deg som driver en nettside. Lær om bruk av Google Analytics, Facebook pixel, Google Tag Manager og Hotjar.

Kursdetaljer

Varighet: 1 dag KL. 9.00—15.00
Sted: Qross Kurssenter AS, Østensjøveien 36, 0667 Oslo
Inkludert: Lunsj, kursdokumentasjon, USB minnepenn, kursbevis og diplom.
Pris: kr 6 450,00
Betaling / faktura: Velg mellom faktura på e-post, EHF eller papirfaktura. Valget gjør du i handlevognen.
Dato: Finner du ingen kursdato som passer?
Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90.
Last ned:

Kursinnhold

  • Kom i gang med Google Analytics.
  • Sporing med Facebook pixel.
  • Introduksjon til Google Tag Manager.
  • Tips til andre analyse-verktøy, blant annet Hotjar (Heatmap tracking).
  • Hvordan rapportere resultater av ulike markedstiltak.
  • Hvordan faktisk bruke dataen man samler til å sette i gang verdifulle tiltak.

Ukeskurs i digital markedsføring

Dette kurset er dag 4 av vårt ukeskurs i digital markedsføring.

Vil du gå mer i dybden på Google Analytics og Google Tag Manager?


Se flere kurs i kategorien Digital markedsføring.


Bestill kurset — legg i handlevognen

Velg kursdato

Vennligst velg dato
Obligatorisk
@
Obligatorisk Feil format
Obligatorisk Feil format

Velg plattform



Vennligst velg plattform

Vil du ta med din egen maskin på kurset?
Ditt valg! Du kan også låne av oss. Hvis du tar med egen maskin:

Ta med egen PC eller Mac, samt login til din Google konto (hvis du har).



Hvem passer kurset for?

Kurset passer for alle som jobber med et nettsted eller en nettbutikk. Det spiller ingen rolle om det er en blogg, en nettavis, liten/stor nettbutikk eller en abonnementstjeneste; alle kan bruke Google Analytics og Google Tag Manager på sine egne måter.

Forkunnskaper

Du trenger ingen forkunnskaper om Google Analytics eller Google Tag Manager. Har du tilgang til din egen Google konto så er det en fordel. Hvis du ikke har en konto fra før kan du sette opp dette her: analytics.google.com.

Våre kurslokaler er utstyrt med både Windows og Mac OS. Du velger ønsket plattform ved påmelding.

@
Obligatorisk Feil format
@
Obligatorisk Feil format


PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.







Referanser

Les hva andre deltakere har uttalt om våre kurs.

Se referanser